Máš ich aj ty? Symptómy vzostupu a ako na ne

Symptómy vzostupu:

  • napätie, nespavosť,
  • emocionálne výkyvy,
  • únava, nedostatok energie,
  • depresie,
  • vnútorná rozpoltenosť,
  • izolácia, strach z ľudí,
  • pocit, že nikam nepatríš a nikto ti nerozumie,
  • silná sebakritika, nízke sebavedomie, neistota,
  • pocit, že ťa nebaví žiť a život je ťažký,
  • spracovávanie si ťažkých životných tém,
  • veľké životné zmeny – rozchody, strata blízkej osoby, zmena zamestnania, sťahovanie, fyzické ťažkosti, úrazy.

Je ti to povedomé?

Prečo je to tak?

Možno už vieš, že naša planéta je v procese vzostupu. Preklápame sa z reality utrpenia do reality bezpodmienečnej lásky, vedomia, radosti a blaženosti.

Takže všetko, čo nie je v rezonancii s týmito novými vibráciami, sa vynára na povrch, aby to mohlo byť preliečené a pretransformované na čistú lásku. Práve preto prechádzame všetkými nespracovanými záležitosťami, bolesťami a drámami. Nemôžeme si ich zobrať do novej reality.

Všetko musí byť pustené a integrované.

Čo robiť?

Najdôležitejšie je pravidelne čistiť svoje podvedomie a zbavovať sa záťaže. Možno máš svoje techniky, ktoré používaš a pomáhajú ti. Ale niekedy je dobré nechať sa ošetrovať aj od druhých.

Preto som vytvorila sériu liečivých meditácií, aby som pomohla ľuďom ľahšie a rýchlejšie sa zbaviť starých programov na všetkých úrovniach. Tieto meditácie si môžeš pozrieť tu: Liečivé audio meditácie>>>

15 tipov ako zmierniť symptómy vzostupu a ako prechádzať týmto procesom v ľahkosti:

  1. Prestaň sa kritizovať

Vlastná sebakritika je pre teba tá najdeštruktívnejšia sila. Je to jednoducho seba-sabotáž. Meditácii a vedomiu nijako neprospieva. Prestaň sa posudzovať za to, čo si urobil alebo neurobil, alebo aký by si mal byť a aký by si nemal byť. Vnímaj svoj proces ako proces dieťaťa, ktoré sa učí chodiť. Prestaň ho kritizovať za každý pád. Radšej ho pochváľ a podpor. Je to proces učenia sa a trénovania vedomia. Okrem toho, nie si jediný, komu sa to deje. Prechádzame tým všetci. Nauč sa pozitivnu vnútornú komunikáciu: “Milujem ťa, si šikovný/á, ide ti to skvele, som na teba pyšný/á, obdivujem ťa, čo všetko dokážeš v tejto situácii, mám ťa rád/a, si v bezpečí, si milovaný/á.”

  1. Buď k sebe láskavý

Prijmi sa taký aký si. Už teraz. Nie až potom, keď si spracuješ všetky svoje tiene. Buď k sebe láskavý a prijímajúci, nech si akýkoľvek. Už teraz. Áno, takto ako si, si super. 

  1. Trénuj prítomné pozorovanie

Čokoľvek sa ti deje, je v poriadku. Nijako to neposudzuj a nekritizuj. Iba to pozoruj. Veci nechaj plynúť a ostaň v roli nezúčastneného diváka. Akoby si pozeral telku.

  1. Zhlboka dýchaj

Nech sa ti deje čokoľvek, dýchaj do toho. Možno v tele cítiš nejaké napätie – dýchaj doňho. Dlhý, hlboký nádych a dlhý, pomalý výdych. Možno cítiš silné emócie – dýchaj do toho. Spoj sa s tým a od ničoho neutekaj. Ostaň vo vedomom pozorovaní a dýchaj.

  1. Dopraj si čas pre seba 
  1. Postaraj sa o svoje telo
    1. Dopraj si extra oddych.
    2. Pi veľa čistej vody (káva, čaj a sladené nápoje sa nerátajú). Keď sa čistia naše energie, čistí sa aj telo. Podpor ho v tejto očiste vodou.
    3. Dopraj si fyzický pohyb. Niečo, čo ti robí radosť. Napríklad tancuj, len tak doma v obývačke si vydus hudbu a daj si 2-3 dobré pesničky. Tancuj divoko a totálne.
    4. Očisti sa od toxínov vhodnou detoxikáciou – niečo jemné a láskavé.
    5. Prestaň používať chemické prípravky na telo: mydlo, zubná pasta, šampón, krémy, dezodoranty, parfémy, atď.
    6. Dopraj si vyživujúce, zdravé a chutné jedlo (ale naozaj chutné, nejedz niečo hnusné len preto, že si myslíš, že je to zdravé, jedlo si treba vychutnávať).
    7. Dopraj si očistný kúpeľ (odporúčam epsomskú soľ, jedlú sódu a pár kvapiek levandule).
    8. Choď na masáž alebo do sauny. Vyslovene sa hýčkaj. 
  1. Postaraj sa o svoju dušu
    1. Riaď sa podľa svojho skutočného vnútorného áno a nie.
    2. Rob si radosť drobnosťami a vychutnaj si to.
    3. Nájdi si spriaznenú dušu. Niekoho, kto ťa nebude kritizovať a s kým sa môžeš slobodne rozprávať o tom, čo sa ti deje a čo prežívaš.
    4. Choď do prírody.
    5. Schúľ sa do deky do pozície dieťaťa a buď len tak sám so sebou.
    6. Dopraj si ticho a ničnerobenie. Len tak seď. Ani nad ničím nerozmýšľaj. Len buď. Skúsil si to niekedy?
  1. Nauč sa hovoriť nie 
  1. Tvor si uvoľnený program 

Neplánuj si stres. Pozri sa na svoj harmonogram a vypusti veci tak, aby sa ti všetko zvládalo ľahko a pohodlne. Dovoľ ostatným, aby ti pomohli. Nerob všetko sám. A na niektoré veci sa vyslovene vykašli. Jednoducho ich vyškrtni zo zoznamu. 

  1. Vytras to zo seba

Stačí pár minút a výsledok je neuveriteľný… Napätie sa uvoľní a celé telo sa zaplaví energiou.

  1. Uzemni sa

Ak veľa medituješ, tak sa treba vedieť aj uzemniť, aby si nelietal. Na to je dobrá fyzická práca, najlepšie s hlinou niekde v prírode, fyzické cvičenie alebo sex 😉 .

  1. Aplikuj svoj zmysel pre humor

Neber to tak tragicky. Sme len súčasťou vesmírneho vtipu. Urob si zo seba trošku srandu. Nech sa tá dráma trochu odľahčí. Nelipni na tej tragickosti.

  1. Dopraj si vyživujúci transformačný seminár

Môžeš vyskúšať tie moje, alebo si vyber ten, ku ktorému ťa to ťahá. Požiadaj svoje Vyššie Ja, aby ti v správnom momente prihralo do cesty presne to, čo potrebuješ a potom ho počúvni. Vypni sa zo všetkého zhonu a dovoľ si pár dní iba pre seba.

  1. Medituj

Ale nie tak sucho. Daj si nejakú dobrú aktívnu Osho meditáciu. Ak ich ešte nemáš všetky, tak na internete ich nájdeš ľahko aj s popisom a hudbou. 

  1. Požiadaj o pomoc a nauč sa prijímať pomoc

Vypni program: „ja to zvládnem“ a tiež program „musím sa o všetkých postarať“. Blbosť. Nahraj si nové programy: „ja som najdôležitejšia osoba môjho života, o ktorú sa musím postarať“ a „dovoľujem druhým pomáhať mi“. Dovoľ si prijať aj odbornú pomoc. Nájdi si nejakého holistického terapeuta alebo liečiteľa, ktorý ti pomôže spracovať si ťažké životné situácie alebo emočné napätie. Mal by to byť niekto, kto vie pracovať s podvedomými programami a s emóciami. Dobrými technikami sú regresná terapia, rodinné konštalácie, Cesta – Brandon Bays, EFT, TFT, kvantovanie, etikoterapia, tetha healing, access bars, SRT, atď…

Bol pre teba tento článok prínosný? Inšpiroval ťa v niečom? Ktorý bod ťa zaujal najviac? Aké sú tvoje tipy a čo robíš, keď ti je najhoršie?

Napíš mi nižšie do komentárov.

S láskou

Amrita – terapeutka a tantrická lektorka

Ďakujem, že na sebe pracuješ a pomáhaš tak čistiť kolektívne vedomie.

P.S. Na zmiernenie symptómov vzostupu si pozri tieto Liečivé audio meditácie>>>

P.S.2. Všetky moje články a aktivity môžeš sledovať v tejto FB skupine>>>

Amrita Hanna Slaninková
Od roku 2011 študuje tantru, meditácie, holistické liečenia a prácu s energiami. Na svojej ceste zažila silné prebudenie svojich liečivých schopností a odvtedy funguje ako médium. Dokáže presmerovávať vysokovibračné energie druhým ľuďom s úžasnými výsledkami. Tie najúčinnejšie metódy, ktoré sa naučila, teraz šíri ďalej, aby pomáhala ľuďom žiť vedome v radosti a ľahkosti. Robí liečenia na diaľku, tvorí liečivé MP3 audio meditácie, píše motivačné články, organizuje semináre a on-line transformačné programy.
Komentáre
  1. Viera píše:

    Amrita, väčšinu tých 15 bodov ako zmierniť symptómy vzostupu som už kdesi zachytila a na niektoré som prišla sama. Problém je, že ich neviem aplikovať na sebe, ale veľmi sa snažím (aspoň v niektorých)… Myslím, že už len to, že mi v hlave tieto veci občas rezonujú je signál (aspoň si tak nahováram), že malými krôčikmi sa hýbem vpred.

  2. Monika píše:

    Dakujem Amrita, ulavilo sa mi. Lepsie tomu rozumiem.

  3. Valéry píše:

    ešte sa pýtaš ktorý bod napr. mňa najviac zaujal. Je to bod č. 7. A čo robím keď mi je najhoršie? Pýtam sa sama seba a hľadám v sebe. Som k sebe úprimná a “tvrdá” – takmer vždy nájdem odpoveď. A tiež zvyknem poprosiť o pomoc mojich duchovných priateľov a poďakujem.

  4. Valéry píše:

    Amrita, nič sa nedeje len tak. Tento článok prišiel ako dar z ……. Viem čo sa deje, že je proces vzostupu. Napriek tomu som niektorým pocitom v mojom živote v poslednom niekoľkomesačnom období akosi nerozumela. Príliš ma “zamestnávali a zamestnávajú” iní a ja som ostala kdesi v úzadí. Toto som potrebovala – tieto informácie a zrazu mám jasno a vôbec sa nebudem cítiť vinná ak začnem myslieť na SEBA. Veľká vďaka. Na liečenie aury som už prihlásená.

  5. Ľudmila píše:

    Ďakujem veľmi pekne už tomu rozumiem.

  6. Eva píše:

    Amrita, velmi osozny je tento clanok. Je dobre vediet, ze co sa nam deje je prirodzene a spravne. Aj to tazke, aj to pekne. Je nevyhnutne vediet ako sam sebe pomahat a ze som najdolezitejsi ja sam. Uvedomila som si, co este nerobim, ale nie tak, ze hrrrr do toho, ale tak, ze ked pride spravny cas, treba toto zacat..dakujem

  7. Radka píše:

    Absolútne sa mi deje väčšina zo symptómov vzostupu a som ti moc vďačná, že to zdielaš s nami všetkými.. “náhodne” som na tento článok narazila vo svojej emailovej schránke. Mne pomáha prechádzka v prírode alebo hlboké dýchanie..

  8. Anna píše:

    Určite ma tento článok inšpiroval ,tiež dakujem za energiu a môžem sa jej zúčastňovať a takto na sebe pracovať a tiež za dobré rady patrí vaľká vdaka. Anna

  9. Mária píše:

    ďakujem pani Amrita za liečenie,za energiu ktorú už a cítim a s láskou prijímam . Veľká vďaka,že sa môžem zúčastniť aj na diaľku a zdarma.Mária

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.